daaniiielsson

Alla inlägg under april 2011

:o

Av Frida Danielsson - 30 april 2011 14:41

vart tog solen vägen?!?   

Av Frida Danielsson - 30 april 2011 10:24

somsagt gomorron :)

har ju inte hunnit hänt så mkt så har nu inte så mkt att skriva ..

men i eftermiddag blir det antagligen stallet :) hoppas verkligen på att linnea kan hänga med!

senare ikv TROR jag nte att det är nått spec .. men får väl se senare

nu ska jag ut o hoppa   så vi höras senare !

   millis <3

Av Frida Danielsson - 29 april 2011 18:49

vart hos beestaveen nu .

bloggen ser lite sådär halv rutten ut men det får jag fixa sen ..

nu blire ut o springa lite !

Av Frida Danielsson - 29 april 2011 16:13

 
Ingen bild

anonym

Onsdag 27 april 21:58

vart gör du dina headers?





jaa , fick denna komentar .

kan säga att dom jag haft hitills har jag slängt ihop på picnik , o den som jag håller på med nu så äre picasa .


_______________________________________________________


hallojj :)

fredag idag  :) sköönnt ~

skolan har väll vart bra , slappt! spel spel på 2 lektioner (:

gick oxå å köpte mjukglass , smaskenssss.

mobba sönder vanja på vägen hem...

senare kke jag går ner till min lilla sjukling o ser hur hon mår <3

bloggar mer ikv :)

 

du kommer alltid finnas hos mej pluttis <3


Av Frida Danielsson - 27 april 2011 21:27

ja , rubriken pratar ju en del .. menmen.

dagen har väl funkat . 

temadag i skolan . alltid lika sofft.

sen stallet efter skolan . synd att linnea är sjuk!

men madde följde med . pigg millan idag!

när man kom hem blev det mest lite plugg. o annat.

håller oxå på med en ny header , får passa på medans man vet hur man gör ..

bilder från esperud ska jag nog oxå lyckas få upp.

inte på humör så.. herråååå  

Av Frida Danielsson - 25 april 2011 20:45

får damp när allt bara försvinner -.- , orkar inte skriva om men hoppat cindy , dressyr på millis o uteritt på sabbe :)

hade srivit massor ju :(

men  men

tidit natti

Av Frida Danielsson - 24 april 2011 22:56

chill dag , bloggar mer imorrn :)

har precis kollat på tonårsliv , o nu blire sängen SKÖNT!

1dag kvar på lovet :(

.

Av Frida Danielsson - 24 april 2011 12:58

Don´t dream your life , live you dream .

Presentation


FridaDanielsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

text o bild

bilder

bilder kommer ;)


Ovido - Quiz & Flashcards