daaniiielsson

Alla inlägg under januari 2011

Av Frida Danielsson - 31 januari 2011 16:15

hejhej   

hemma nu , skolan var ganska sofft .

först musik , haha . åhh vobidoo jag vill ju va som duuu shubedubiduba :D

sen tyska , hatar tyskan o lärarn -.-

på elevtid/livsviktigt öva vi på teatern , sen lunch.

sen so . haha spela upp teatrarna , va grymt kul! haha vigge xd

o sist svenska . nu sitter jag här o käkar en magnum :)

ikv blire alléhallen :) sköönt!

ska dra nu, får se om jag bloggar mer idag .


byyee loosers :D









Av Frida Danielsson - 31 januari 2011 16:15

hejhej   

hemma nu , skolan var ganska sofft .

först musik , haha . åhh vobidoo jag vill ju va som duuu shubedubiduba :D

sen tyska , hatar tyskan o lärarn -.-

på elevtid/livsviktigt öva vi på teatern , sen lunch.

sen so . haha spela upp teatrarna , va grymt kul! haha vigge xd

o sist svenska . nu sitter jag här o käkar en magnum :)

ikv blire alléhallen :) sköönt!

ska dra nu, får se om jag bloggar mer idag .


byyee loosers :D









Av Frida Danielsson - 30 januari 2011 18:21

hhej igen.

matchen gick väl bra , 8-1   

så blir att mobba figge imorrn ;)

nu har jag läst läxan o kollat på handboll , såååå nära att sverige tog brons , synd.

sen blire äta , tv :) solsidan (:


 men helgen har iaf vart bääääässt med bästavän , du är allt linnea!   



jag älskar dej!


haha fin bild , men det får ni stå ut med ;)  

Av Frida Danielsson - 30 januari 2011 11:34

hej världen! :)

kvällen igår va bäst! linnea o jag hade filmkväll     kolla först på knight and day, den ägdee hååårt! sen lite blandade filmer. haha tung torra :D


idag äre 97-match (:  ska stå :o så kom inte o kolla !

åsbro~vs~askersund , kom igen nu åsbro!


orkar inte blogga så bloggar när jag kommer hem


byyyee


Av Frida Danielsson - 29 januari 2011 14:53




hejhej , har precis kommit hem från farmor :)

sen blire linnea tills imorrn <3 kuligt värre!


bloggar nog sen seyouuu


http://www.youtube.com/watch?v=CsN71vY86CA 

Av Frida Danielsson - 28 januari 2011 22:08

tjenixen.

stryk , men himla bra spelat på slutet!  vi tar spanien(?) på söndag ist !


aja skola idag , söööööööög!   guld med helg iaf   

annars har man typ inte gjort nått! tv / data . slappdag!

imorrn blire linnea  :D sniiicit!

ska väll kolla let´s dance o sen modern family :)) sen ska jag nog sova. gött meh sovmorron imorgon allafall1

kort o tråkigt inlägg , men det får ni leva med (:


seeyoouusoon   


---------------------------------------------------------------

allt kommer lösa sej!


Av Frida Danielsson - 28 januari 2011 17:58

nu tar vi handbollen sverige!

:D

Av Frida Danielsson - 27 januari 2011 21:41

juste glömde säga att jag fyller om en vecka! :D

 

  

Presentation


FridaDanielsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

text o bild

bilder

bilder kommer ;)


Ovido - Quiz & Flashcards