daaniiielsson

Alla inlägg under februari 2011

Av Frida Danielsson - 28 februari 2011 22:13

drag den här daggrejen imorrn , orkar inte nu..


Godnatti   

  

 

jag älskar dej.

          

Av Frida Danielsson - 28 februari 2011 20:02

hej alla glada m.fl .

känner att jag suger på att blogga  ska försöka bättra mej trorjag..

men iaf helt vanlig skoldag , förutom att vi fick nåra 1oo läxor bara :o

orkar inte -.-

aja  , efter plugget va jag med linneut :D haha hennes voffsing ä gryyymt cool ;)

men nu ska jag plugga så hörs laatteeer :))



Av Frida Danielsson - 27 februari 2011 19:56

hej hej.

drar dan.

först stallet :) fick inte rida efter allt slitande :o för vi var för många-.- 

vi fick bara sitta upp barbacka på olika hästar . va sååååå nära att komma upp på preben :(

efter stallet duscha jag sen till linnea :) vi kolla bara på tv ;) ponnyakuten <3

nu måste jag dra solsidan börjar!!!!



PALLA SKOLA IMORRN!?!?!?

Av Frida Danielsson - 27 februari 2011 11:41

godmorron . vakna för typ 2 timmar sen . har ätit frukost o så .

sen blire stallet ponnyridning. hoppas alltid på en ridtur efter ;)


Dag 15 – Mina drömmar.

 

mina drömmar är väll att nån gång skaffa hästar. o bo på nått mysigt ställe.

kunna flyga är väll oxå en dröm (a) hihi okej jag ska hålla mej till verkligheten ;) 

bloggar någ senare .

  

<3

2:a

Av Frida Danielsson - 26 februari 2011 22:09

Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?

matchkläder hela dan ;p

 

hejj , dagen har spenderas i närlunda på sportlovscup :) gick ganska bra för att inte tränat på 700 år!

kom 2:a :)

 

nu är jag hemma o har precis duschat , nu blire mys med film o chips .

jätttte trööttt!

godnattalla <3

Av Frida Danielsson - 25 februari 2011 21:46

hej igen , kom på att jag har missat lite dar så drar dom nu ;p


Dag 12 – I min handväska. 

  • plånbok + ca 300 kr

haha det va mkt ;)


Dag 13 – Den här veckan...

..har vart bäst!

linnea , tränat, ridning, linnea igen, bio o.s.v :D


btw . spotify funkar äntligen!

Av Frida Danielsson - 25 februari 2011 18:02

halloojj :) hann inte blogga igår men hände inget speciellt . va med linnea , träning sen slagga hon här ;)

idag har vi typ haft film dag , kolla på kärlek o fördom (rekomenderas) , och hitch oxå ganska bra. nu har hon dragi .

blir väll ganska tidig kväll idag , cup imorrn . lite smått taggad :)

får se om jag hinner/orkar blogga imorrn .


ha´t bra :)


  

Av Frida Danielsson - 23 februari 2011 20:04

hejj världen .

iiIIiisssSS kallt ute ;o

hemma från stallet nu :) gick sådär ..

va med linnea en stund innan , alltid lika kul . haha klädde ut sibbe xd jätte ful/söt :')

blev ett kort inlägg så kommer lite bilder från isommras , när jag , madde o linnea spela in hans o greta xd

          

HAHAHH :D


~älskarer~

Presentation


FridaDanielsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

text o bild

bilder

bilder kommer ;)


Ovido - Quiz & Flashcards