daaniiielsson

Alla inlägg den 23 april 2011

Av Frida Danielsson - 23 april 2011 20:45

aahh det kan man säga...

sitter i snavlunda hos familjen olsson . danne är inte här o alla andra är i lekparken .

eller alla o alla , andre o ludde  . men det är typ alla ..

påskmaten va väl go iaf.

annars igår så va vi ju till stallet :)

kom dit runt 10 odå plocka vi fram hinder . sen hämta vi millan o fabbe . o hoppa dom :)

var väl kul :) hoppglad ponny! elr rättare sagt hoppGALEN ponny! thaha men har fått lite saker jag ska byggga upp hos millan . t.e.x kontroll haha.

sen red vi nordisarna , mysheesstarna! kort skogstur :)

åt fixa oså.

sen red jag cindy , o linnea bella .

barbacka oxå mysit men inte lika som nordsvenskarna!

efter stallet var det kalas , gratta kusin .

satt  där o ruttna bort. va väl hemma runt 8 o då vart det talang b.la


Idag; somsagt påskafton  så var det upp vid halv 10 äggjakt :D

fick film , godis , bok o peeeengar i mitt :)

sen följde jag med "som typ barnvakt"när evelina o tilde gick påskkärringar .

tjäna AS mkt godis ! :p

haha , sen gick jag till linnea en snabbis o lämna påskägg , sen  hem , äta, hoppa . då kom linnea , då fick jag oxå ett ägg   

nu sitter jag här o kollar lite smått Indiana Jonse (stav)

uj blev ett lite längre inlägg ,

vi hörreees toomoorroww   fin kyckling frida gjort i slöjden   


Av Frida Danielsson - 23 april 2011 15:36

     

Presentation


FridaDanielsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

text o bild

bilder

bilder kommer ;)


Ovido - Quiz & Flashcards