daaniiielsson

Alla inlägg under maj 2011

.

Av Frida Danielsson - 30 maj 2011 21:41

dålig uppdatering , men fullt upp! snart ska jag ut med czar o sen plugga .

annars kan jag fatta mej kort o säga att det har vart slapp skoldag o mysig efter middag med den bästa !

hörs imorrn   haha

Av Frida Danielsson - 29 maj 2011 10:56

ja , somsagt morsdag idag .

så drf drar vi snart iväg till mormor o farmor . 

dagen igår var väl bra :) red dressyr som gick skapligt .

sen senare kom amanda o co.  vi gjorde väl lite skojiga saker ;) vi gick ut med czar , o då följde även linnea med ! :)

nu måste jag göra mej iordning så vi hörs senare   

:)

Av Frida Danielsson - 28 maj 2011 11:08

hahah vart tog den där bra bloggningen vägen? långt bort iaf ..

o idag blir det oxå tait med tid. så ni får en..

.. dagens to do lista

  • städa rummet 
  • stallet 
  • springa
  • kke plocka maskroser 
  • o främmat 

typ så tror jag o sen kanske linnea klämms in nånstans :)


och drf ni inte fått nåra bilder på länge är för att bloggplatsens bildarkiv cpar för mej .

   så bild i repris

Av Frida Danielsson - 26 maj 2011 22:10

bad updatering ,  jag vet .

men inte orkat eller haft lust idag såå . gratta iaf morfar . gick ut o tog lite grååa kort som kke kommer upp senare , precis sprungit o duschat , nu ska jag sova , natti!

 hoppträning imorrn :D

Av Frida Danielsson - 25 maj 2011 18:46

halloj :) seg dag men. 

imorse halv 7 (!) kom nåra kompisar till pappa o "fira´n . haha dom hade satt upp lite knasiga skyltar överallt.

tog en promenadis annars med hästarna idag (:

nu ska jag dra hejdå .


Av Frida Danielsson - 24 maj 2011 20:30

sådäär , som ni märkt har jag inte vart direkt bloggsugen .. men bestämt mej för att iaf blogga maj ut . sen ryker bloggen kke. men då har förhoppningsvis jag o linnea fått ihop vår blogg :) länkning kmr .

dagarna rullar väl på . man märker att det börjar gå mot slut spurt i skolan , vilket bara är bra ;)

stallet nästan varje dag osv osv.

nu måste jag hinna klart lite things innan jag slaggar.

t.e.x present till pappa som fyller 40 år imorrn , grattis! 

vi hörs!

   darmilla <3

!

Av Frida Danielsson - 20 maj 2011 19:36

bloggpaus på obestämd tid .

Presentation


FridaDanielsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

text o bild

bilder

bilder kommer ;)


Ovido - Quiz & Flashcards