daaniiielsson

Alla inlägg under mars 2011

Av Frida Danielsson - 31 mars 2011 20:19

heeej!

skolan var väll som vanligt... gjorde paj på hemkunskapen . vår vart aldrig klar . men vi fick äta den ändå . sen läs men prata om en sak ist. matte , lunch, idrott, himla kul varen :) sen so o engelska . börjar tröttna nå grymt på irja!!!

efter stanna jag, madde o sara o spela kort till bussen kom.

sen gick jag , linnea o madde ut o gick med hundarna :) sen vare träning , usch säger jag bara! det är inte ens kul längre. du bara förstör! nu glor jag på sveriges värsta bilförare. får se vad det blir sen.

tidigt godnatt // friiida

_____________________________________

dag 6- Atlas

trevlig prick! bra att rida , snäll osv. söt ärhan oxå.

men himla jobbig galopp!
 

Av Frida Danielsson - 30 mars 2011 21:58

tjena orkar verkligen inte blogga nu . så fattar mej kort..

tema dag i skolan . gick sådär men va rätt så kul :)

efter vare stallet . red baloo gick SÄÄMST!  massa flumm med linnea efter :D

sen hem duscha , äta , glee , plugga o ..... här är jag !

nu ska jag sova annars kommer jag va död imorrn , nattih   

drar hästdagarna imorrn .

Av Frida Danielsson - 29 mars 2011 21:25

tjoo , orkar inte blogga . men dagen har vart som vanligt .

_________________________________________________

dag 6- Atlas.

tre



Av Frida Danielsson - 28 mars 2011 20:24

tjena .

nyss vart ute med linnea o vovvarna :) för bäst.

annars har jag typ inte gjort någe.. plugga lite.

sen ska pappa förhöra mej lite på glosorna till imorrn , sen ska jag se om " världens bästa hotell " ( nått sånt ) är någe att kolla på.

sista bloggningen så godnight!   thaha va lite fräsig.

Av Frida Danielsson - 28 mars 2011 16:47

  juste  , tänkte köra en sån.

men till att börja med så kommer jag dra en vinnare ( alltså inte gå på bloggens utseende mm). så alla har chansen!

komentera bara här nere " jag är med " + länk till din blogg.

priset är länk + (kke) bild i ett inlägg. även säger jag  såklart det som är bra med din blogg! lycka till // frida


pågår till söndag.

Av Frida Danielsson - 28 mars 2011 16:27

dag 5- Rainbow Girl.

söt liten plutta . hatar att rida henne men inget personligt..

har ramlat av henne ganska mkt så känner mej inte så säker o så.

annars är hon jättesöt o snäll :)

  __________________________________________________________________

dagen har väll rullat på som vanligt , måndagar är ganska soffta.

spela upp so teatern idag haha :p värsta kaus säger jag bara!

men jag , madde , eve o lina slängde ihop en på typ 5min :p

herrå // frida

Av Frida Danielsson - 27 mars 2011 21:35

      mums!

Av Frida Danielsson - 27 mars 2011 20:19

tjena :)

gick ju till linnea o vi spela wii o kolla på knight - day . för grym!

sen vart det ponnyakuten. (:

vi gick även ut med doggisarna , dom är oxå grymma ;)

________________________________________________

dag 3- Miami Sun.

jättesöt o mysig liten pålle. dock envis ...

ganska skumpig trav men urmysig galopp!

inte ridit henne värst mke .. mest umgotts med henne när hon skadat hoven.

  _______________________________________________________

dag 4- Micado
riktig liten buse! , men super rolig/mysig att rida .

red honom nyligen på lektion och det funka bra!

datorn cpar så ingen bild....

 

Presentation


FridaDanielsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

text o bild

bilder

bilder kommer ;)


Ovido - Quiz & Flashcards