daaniiielsson

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Frida Danielsson - 9 maj 2011 21:04

dag 8 - 10 saker jag är intresserad av:

* hästar

* ridning

* hajar

* musiik

* bästastevän

* innebandy

* sport

* bada

* fota

________________________________________


dag 9 - mina 10 favorit låtar (just nu) ;


* million

* rolling in the deep

* price tag

* jag kommer

* alla vill till himmelen men ingen vill dö

* raise your glass

* gold digger

* my heart is refusing me

* smack that

* från o med du


såådär , tidigt godnatt från mej   



<3

Av Frida Danielsson - 9 maj 2011 20:25

jag älskar dej , vet inte vad jag skulle göra utan dej . inget liv iaf.

jag skiter i hur mkt du , jag , vi förendras . det är bara leva med . 

ibland glömmer man ju faktist att det skilljer 2 år .

för mej spelar det ingen roll iaf . 

jag lämnar dej aldrig . aldrig. 

om du vill , kommer det alltid att vara vi.

jag älskar dej av hela mitt hjärta linnea larsson.

 

:)

Av Frida Danielsson - 9 maj 2011 18:15

tjena!    faktist på riktigt bra humör i dag  ! vet inte vrf men  det kan va vädret ;)

inte bloggat 'normalt' på ett tag så gör det nu .

skolan har väl vart okej, normal men vart ute på några lektioner , skönt  

senare blire ut o springa en stund , älskart !

toppenhumör ju!

bloggen ska jag nog försöka fixa till lite mer vårig oxå..

ny header , färg o.s.v 

hörs kke senare 

   sun <3

Presentation


FridaDanielsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

text o bild

bilder

bilder kommer ;)


Ovido - Quiz & Flashcards