daaniiielsson

Alla inlägg den 4 mars 2011

:):

Av Frida Danielsson - 4 mars 2011 21:46

tjobre vad händer yaoo? :)

kollat let´s dance , haha roligast med dom ut länska danserna ! alexander ägde!

nu ska jag någ spela kort med pappa . godnatt .


Dag 19 – Detta ångrar jag.

det är mkt . men jag ångrar särskillt att jag hatade linnea i typ 9 / 1o år!

o att jag inte ä lika mkt med min vovve längre ...

älskar dej enormt  

Av Frida Danielsson - 4 mars 2011 19:36

hejj hejj . drar dan :)

först skola.

HAHAH . innan syslöjden satt alla o vänta utanför . då trodde inte vigge att marre va där inne så han börjar sparka o slå på dörren hårt o länge. åså kommer marre xd rycker upp dörren o typ skriker åt vigge ; vafan håller du på med?!?!?!? *hon skäller ut honom ett tag osäger att vi absålut INTE får knacka*

så stänger hon.

haha sen kommer sara in o ingen hinner säga nått fören hon börjar rycka i handtaget xd

haha då kommer marre ut rosenrasande! hahaah va SÅ kul!!

sen rulla bara skolan på .

efter skolan drog jag till linnea , vi kolla på glee ;)

sen har vi mest suttit o kollat på blocket.

nu ska jag äta , så måste dra.


det är svårt!


fick bli en bild där sara va med ;)



Presentation


FridaDanielsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

text o bild

bilder

bilder kommer ;)


Ovido - Quiz & Flashcards