daaniiielsson

Alla inlägg under januari 2011

Av Frida Danielsson - 22 januari 2011 16:59

hej alla söta .

match mot nora idag , gick väl bra, jäklar vilket bra spel vi hade !

suuper kuul!

3-1  , men första perioden var hemsk. först sspelar vi typ i nåra minuter sen blåser domarn av o då säger han att nr 21( johanna) inte står med i protokollet!

så hon fick inte spela mer! ;o stackare! åkte till nora i onödan.

plus så fick vi 5 minuters utvisning. men det klara vi suveränt tjejer!

sen 2:a perioden gjorde agnes först värsta snygg målet i krysset , o sen linnea lite över målvaktens ben ;)

och sista perioden gjorde vi o nora varsitt mål , vilma.


på hem vägen stanna vi på mega , det stämde mega tråkigt.

sen mc'donalds :-)

är hemma nu o sen drar man till amanda , sköjj   

bloggar nog inte mer idag så vi hörs tomorrow 

byee   



Av Frida Danielsson - 21 januari 2011 18:53

hejhej.

dålig på att blogga, javet.

iaf så va skola ganska kul idag. först vare matte då fick man veta resultatet på provet som vi gjorde igår . ALLA rätt   hiihii

sen slöjd , gjore typ massa olika tävlingar , jag liam var bäst..., lr nt! (:

kom näst sist trorja   haha

sen engelska o sist svenska .


nu har linnea nyss vart här, vi kolla ppå titanic (L)

nu har hon gått, sen drar jag till henne o slaggar där   poooweeer

imorrn är det match mot nora .

får se om jah bloggar mer sen , byefornow <3



    


tönt iknow (y'

Av Frida Danielsson - 20 januari 2011 21:29

hej alla.

bloggade inte igår .. orkade verkligen inte!

idag var det skola som vanligt . haha jag o eve starta krig på engelskan ;p

sen hem, gjorde nån slags drink, o sen träning  

jätte rolig träning vare!

stog i mål.

nu har jag duschat o ätit . ska gö nån läxa sen.

hejdåååå

Av Frida Danielsson - 18 januari 2011 21:35

hejeejje

har precis kommit hem från träning.   

stog i mål , haha jag SUGER! , men tkr det är shiiit kul (y'

iaf så va väll skolan som vanligt, haha alla ignorera magnus på fysiken .

sen hade vi håltimma :D

men den tiden gick åt på att leta efter nåt till madde , eftersom hon kommit 2:a i en novell-tävling o fick det som pris -.-


sen ttyp städa jag när jah kommit hem .


sews imorrn goodnight <3


  

Av Frida Danielsson - 17 januari 2011 21:28

hej alla , är jätte trött. aja ska väll berätta lite om dagen.

först skola , trråååååkit! sen hem äta lite o så sen drog man på match :)

det har gått shiit för mej dom senaste matcherna! blir så arg , jah suuger.

men vi vann iaf , 5-0   thahah

deras målvakt var allafall bra ,*hosthost*

har pluggar lite nu , sen ska jag väll sova, är jätte trött!

bloggar nog imorrn.


seeesheej .




  



Av Frida Danielsson - 17 januari 2011 17:20

TaggaTaggaTagga match nu! :D

 

åsbro - vs - kumla

Av Frida Danielsson - 16 januari 2011 18:23


                         <3      <3   <3  

  

mina cheyyer <3

.

Av Frida Danielsson - 16 januari 2011 17:50

hej alla glada   

ska berätta lite om igår. Jah vi körde ju somsagt match och den gick bra .

sen på kvällen kom det massa roliga!

först typ glodde vi på fångarna på fortet , haha oskar x)

sen kom äntligen danne :D

vi kolla på ''super sugen'' haha den va lite udda.

sen gick vi ner o prata o då planera jag o danne att vi skulle offra pontus till till oskar när han hade damp   vi ä snälla vi vet! hahahah hade iaf shit kul!

sen vet jah nt vad vi gjore.


idag har jag allafall vart med linnea vi typ spela handboll o harpan , vi vann!


match imorrn :D , kuligt värre!

nu ska jag snart plugga lite ,så duktig som man ä.


seeeeeeeeeeeess :)


Presentation


FridaDanielsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

text o bild

bilder

bilder kommer ;)


Ovido - Quiz & Flashcards