daaniiielsson

Alla inlägg under januari 2011

Av Frida Danielsson - 27 januari 2011 21:26

hej världen :D

okej va väl att överdriva ,menmen.

hemma från träningen , den va gryymt rolig!!  

haha , nu är jag taggad till söndag! come on åsbro.

gjorde matteläxan nyss . haha kom på att jag hade glömt lämna maddes läxa .

jagä bra! lr inte ;)

fredag iimorrn sååååå guld!

aja godnatt alla söta , bloggar imorrn i think   

Av Frida Danielsson - 27 januari 2011 16:36

hello there!

drar dagen :) skoola

först hemkunskap , sköjjit värre ! gjorde fruktsallad   gött , min o linas va lugnt godast. haha emma o micca råka hälla i typ 1dl salt ist för socker.

sen läs , glömde bok IGEN :( åhhh. sen matte o lunch. sen skulle vi åka skridskor på idrotten , gick ju bra -.- jag va som bambi på hal is! benen gled åt alla håll!

dom måste verkligen slipas till nästa torsdag.

 so, öva teatern. o sist engelska .

haha närman kom hem så hade man glömt att lägga ut nyckeln. skickligt :D

men kom in tillsist alllafall.

träning sen    blir kuligt , ska stå . är nervös till söndag    blir bara att hoppas på det bästa!

ska dra nu, men tror jag bloggaar after the training^.^ hah

byee<3

    


saakna   

Av Frida Danielsson - 26 januari 2011 21:47

tjotjoo everybody.

vann matchen med 1-0 ! vi ä suuuveräääna! :D

serie ledare nudå ;)

haha biljakt till matchen, vi vann ! vi parkera först   

o på hem vägen stanna vi o köpte milkshake/cola  :)



jag vill inte ha reska -.- , ville ju ha hameplutt   




snuuttt <3  

Av Frida Danielsson - 26 januari 2011 16:47

tjenna :)

hann inte blogga igår fullt upp!

men bloggar idag ist.   

först skola  , kemi , svenska, bild ,matte, so o bild igen , ganska sofft!

gårdagen; skola inget spec oxå sofft. sen hem va med linnea .

sen träning , stog i mål. kommer säkert förstöra allt på söndag! menmen


match sen   taggataggatagga!!!

mot lillån , måste vinna !

kom igen nu åsbroooo!


bloggar ikv :)


          


saaaknaaa tuurklaand!   

Av Frida Danielsson - 24 januari 2011 20:43

hej

dagen har väl vart lite upponer kan man säga.

först skola missa 2 lektkion för jag vänta på bussen med madde , skönt!

sen lunch , biologi , so , svenska ganska slapp lektioner.

sen hem äta o så . sen allehallen :)

sköööönt att slippa tänka på allt o alla , bara glömma.....

hemma nu o har ätit o så. måste plugga glosor sen.


=================================================================


livet bär med sej båda bra o roliga saker dessvärre svåra saker.

vi glömmer allt , börjar om .

=================================================================


jag älskar dej linnea <3


jag hoppas att du iallafall vill med på måndag .



///friiiida

Av Frida Danielsson - 23 januari 2011 22:00

inte gjort ett piss idag! shit tråkigt.

palla skola imorrn.

-------------------------------------------------


jag pallar inte det här, trodde det inte!

.

Av Frida Danielsson - 23 januari 2011 18:44

Linnea Larsson , jag älskar dej !

 

----------------------------------

 

 

     

 

 

du betyder allt!      

Av Frida Danielsson - 23 januari 2011 12:09

hej hej alla .

kvällen igår va väl kul, vi drog till amanda .   

o vi typ fota lite först :) , o sen kolla vi på tv . fångarna på fortet / skräckfiilm.

skräckfilmen va gryymt läskig, haha .

sen typ hade föreldrarna turnering i ett konsollöst spel, HAHA gud va roliga dom såg ut , spec moster i boxning   

kom typ hem halv 2 å gick o la mej på dirren.


nu har jag vaknat o ätit frulle . får se vad som händer .

måste iaf läsa läxsan sen. imorrn ska man ha läst halva boken ( typ ttill 106 )

o ja är på 65   


ajaa ska dra nu sees   

Presentation


FridaDanielsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

text o bild

bilder

bilder kommer ;)


Ovido - Quiz & Flashcards