daaniiielsson

Alla inlägg under mars 2011

Av Frida Danielsson - 4 mars 2011 19:36

hejj hejj . drar dan :)

först skola.

HAHAH . innan syslöjden satt alla o vänta utanför . då trodde inte vigge att marre va där inne så han börjar sparka o slå på dörren hårt o länge. åså kommer marre xd rycker upp dörren o typ skriker åt vigge ; vafan håller du på med?!?!?!? *hon skäller ut honom ett tag osäger att vi absålut INTE får knacka*

så stänger hon.

haha sen kommer sara in o ingen hinner säga nått fören hon börjar rycka i handtaget xd

haha då kommer marre ut rosenrasande! hahaah va SÅ kul!!

sen rulla bara skolan på .

efter skolan drog jag till linnea , vi kolla på glee ;)

sen har vi mest suttit o kollat på blocket.

nu ska jag äta , så måste dra.


det är svårt!


fick bli en bild där sara va med ;)



Av Frida Danielsson - 3 mars 2011 20:07

hejj noobs (Y¨

hemma från träningen nu :)

gick bra o va shit kul!

nu väntar massa svenska ord... -.-

ingen mer bloggning idag så godnatt.

Imorrn äre fredag , GÖTTANS!    

Av Frida Danielsson - 3 mars 2011 17:03

hej hemma från skolan o allt sånt .

skola har vart som vanligt förutom so prov , gick nog great! :)

sen på hemvägen fatta man värkligen att madde o dennis inte kan va i närheten av varann.... haha

juste gjorde pannkakor som blev mumma (: o nån styrkesak på idrotten. så inte helt normal då.

nu ska jag kanske gå o spela kort med mej själv så bra liv som man har ;)

men träning sen iaf :D ganska taggad tror jag.

bloggar nog senare :) ///friiida


Dag 18 – Min favoritfödelsedag.

ja vad ska man säga . alla har väll dugit . men om man går på presenter så äre väll dom senaste åren . :p

annars äre en i 2:an som jag minns . kan typ beskriva den med "kung för en dag" ;)

haha minns ni looserklubben?   

Av Frida Danielsson - 2 mars 2011 19:42

hejsvejs =)

vanlig skola idag , svenskan satt jag bara o gjorde ingeting , shittråkit!

sen stallet linnea kände sej inte bra o åkte hem. :(

red micado . supär är han , men blev trött framot slutet. jag med för den delen..

nu har jag duschat , så nu väntar mmassa plugg . JIPPI ! :D nä inte precis .

bloggar inge mer idag så , go'natt .


Dag 17 – Mitt favoritminne.

ojojoj har 100000!!

men drar väll nåra .

med hampus o paulina har ag o linnea massa , fika på fältet , red till sjön , haha snögubbar.

sen utanför hästar har vi oxå massor! blåbär minne för livet!

haha rexi , hästlekar , ekorrar med basokor, senioritor m.fl x)

just nu står det stilla men vi har 1ooo till som ä bäst , älskarej !

sen kommer jag aldrig glömma 'kockleken' som jag o astrid lekte när vi va små!



det va nåra av 1213442368


//frida


 

Av Frida Danielsson - 1 mars 2011 21:39

tjabba tjena :D tränat nu gick le sisådär _)

jag bakade chokkobollar sen , men dom vart också sådär :/ haha

nu ska jag plugga lite , sen blire krypa i kojs :) mys


nattiih<3

Av Frida Danielsson - 1 mars 2011 16:45

                                                  

Av Frida Danielsson - 1 mars 2011 16:17

hej home from skolan :)

skolan har varit normal . förutom att vi böt platser o fick resultatet på engprovet.

gick sådär..

nu har jag ätit oså.

kanske ska baka sen  , vart sugen på chokladbollar ;)

bloggar ikv.

/// frida

Presentation


FridaDanielsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

text o bild

bilder

bilder kommer ;)


Ovido - Quiz & Flashcards