daaniiielsson

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Frida Danielsson - 16 februari 2011 20:07

hej hej alla :) alibomba! haha

ska dra dagen . skola. kemi , svenska , bild , haha jävligt lågt att härma med ALLT!

skaffa ett eget liv ;)

sen lunch, matte , gick shit bra ;o sen so och sist elevensval . haha jag o madde fick sluta tidigar för att hinna med en buss , men den hade såklart redan åkt -.-

så vi gick o spela kort i caféterian tills nästa buss kom.

sen drog jag till stallet :) haha sprang typ hela vägen, vet inte varför...

det var tydligen hästbyte o jag fick Micado , gick suuper !<3

eefteråt hade jagflum ! linnea sa att jag inte va rolig , men jag vet att du tkr det ;)

nu har jag duchat o ätit . oså väntar massa plugg :(

herrååååå :)

------------------------------------------------------

glömde igår så tar 2 idag.


Dag 3 – Mina föräldrar.

mina föreldrar heter Nisse o Maritha . båda är 39.

dom ställer alltid upp o jag älskar dom.

____________________________________

Dag 4 – Det här åt jag idag.

frukost: 2 mackor + juice .

mat     : en morot och vatten.

mellis : 2 mackor.

kvällsmat: pasta , pastasås.

 


Presentation


FridaDanielsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

text o bild

bilder

bilder kommer ;)


Ovido - Quiz & Flashcards