daaniiielsson

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Frida Danielsson - 22 februari 2011 21:20

tjenare . har tränat nu , först lilla träningen , shit kul :D sen den vanliga , vi va 5 st ,men nåra från lilla laget va med :) har typ inge att skriva , men jag bloggar väll imorrn .


Dag 9 – Min tro.
tror inte på nått spec.

 

Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.



///frida   

Av Frida Danielsson - 22 februari 2011 12:04

hej alla , drar lite kort dagarna.

somsagt sov jag hos linnea isöndas guld! nösda nintendo wii hela kvällen.

måndag: så gick vi upp spela wii en stund sen drog vi till stallet :) jag red gotas<3 o linnea isadora mys! red i skogen på långtur haha vart kaos när vi skulle riida över vägen när en buss kom ;o men det fixa sej! jätte mysigt att galoppera på raksträckan.  

 sen när vi kom hem igen duscha jag lite snabbt sen t linnea igen :) slaggadär en natt t. hihi wii för hela slanten!

nu idag drar jag o bästa till marieberg o sen träning! :)


ligger efter massa dagar , tar det ikv men kan ta en nu.


Dag 8 – Ett ögonblick.


ett spec öögonblick jag minns var nog när linnea hade brytit foten ...

linnea: MOA , HÄMTA MAMMA!

moa: gör det själv! (så KLOCKREN!)

jag: jag kan göra det. moa stanna här


det var typ första ggn jag var där . så jag sprang vilse , haha jag sprang bara i cirklar en stund :')


//// fridaa<3


Presentation


FridaDanielsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

text o bild

bilder

bilder kommer ;)


Ovido - Quiz & Flashcards