daaniiielsson

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Frida Danielsson - 20 februari 2011 17:41

hej , hemma från farmor nu <3 annars har jag typ vart med linnea hela dan :)

nu ska jag bara äta o packa sen drar jag dit igen :D o slaggar där! ;)

bloggar imorrn :) seyoousoon :)

   

söta barn :D 

Av Frida Danielsson - 20 februari 2011 11:12

Dag 7 – Min bästa vän.

Min bästa vän heter Anna Linnea Larsson , du är den bästa som finns , o utan dej skulle jjag inte leva! allt började med att våra mammor tvinga oss att ta en fika tsm . vi hatade varann men vi kom iaf fram till att vi skulle plocka blåbär . vi började såsmått om prata o även skratta ! vi ville gärna va nån mer gång efter den där fikan och det va vi! mer o mer . tillslut vart vi bästisar . och jag tänker även idag att jag tackar mamma för att hhon tvinga mej! dom här 4/5 åren har vart dom bästa i mitt liv! alla minnen t.e.x med hampus o paulina . när vi skulle rida paulina till hagen . eller när vi fika på fältet :')

när vi har sovit över ,( har det även hänt lite roliga saker som vi inte talar om ;)) egen häst på deltid , ridläger , liseberg , vänersborg , o haha massa roliga lekar vi lekte för nåra år sen , rexii (snöbollen) xd ekorre basukan : GEERRUU DEEJJ?!?!?!? - nej skjut mej inte min släkt dog i en flodvåg haha. vi garva i en halv timme nånstop hos dej på kvällen ! alla minnen är lika under bara! och fler ska det bli! linnea jag älskar dej mest! nu , och föralltid!

                                                                               


jag älskar dej , alltid vi!   <3

Presentation


FridaDanielsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

text o bild

bilder

bilder kommer ;)


Ovido - Quiz & Flashcards