daaniiielsson

Alla inlägg under februari 2011

Av Frida Danielsson - 11 februari 2011 16:12

hejhej :)

hemma o så nu så nu . skolan va väl ganska soft. förutom engelskaprov :s

kom på massa efter -.-' aja shit samma . körde nån lek på svenskan , typ 4-man i soffan ganska kul.

gud vad skönt med heelg! matcher bägge dagarna , guld  


aja ska dra kanske bloggar mer sen .

känns ganska tråkigt att hela tiden bara dra ddagen , så ge önskeinlägg !

på bilder eller nått specielt text inlägg . snälla! vill ha för förslag.


_______________________________________________________


söta bilder <3

      

Av Frida Danielsson - 10 februari 2011 21:57

hejsvejs :)

nu har jag precis pluggat klart! :D suttit i 1 timme , jooobbiigggt! -.-

,ska dra dagen :) ; först skola, hemkunskap . vi gjorde frukost , de vale gott :)

sen så hade typ brandlarmet satt igång så stog o frös på grusplan ist för läs.

sen matte , gick sääämst total hjärnsläpp! sen so o sist engelska.

när jag kom vart det tv / läxa.

sen trääning gick sämst o va shit tråkiigt!  


bye

________________________________________________


det enda du gör är att förstöra! hoppas du snart börjar fatta att vi är ett lag o allt handlar inte bara omdej!  vet inte om jag vill gå på innebandy , om du är sååå!

Av Frida Danielsson - 9 februari 2011 21:06

hejj alla :)

hann aldrig blogga igår  , sry .

men iaf vanlig skoldag , träning på kvällen , stog.

dagen idag har vart gryym!   

först i skola vare friluftsdag :) skulle åka slalom , guuuuud vaa kuuuul det va!

haahhahahah madde gjorde värsta roliga vurpan x) hon skulle svänga typ nära skogen , odå stog det nåra där , så hon åkte rätt in i skogen! såg JÄTTEkul ut! haha o jag kunde inte stanna så jag fortsatte åka :)

liftarna var också ett problem... första gången satte jag o madde oss på den , o den är ju inte till för att sitta på så drogs efter på rumpan en bit hah. men på slutet blev vi riktigt duktiga ;) , men inte inärheten av linnea :(

sen åkte jag och linnea till stallet. red reska , dom första 40 min är hon heemsk.sen dom sista fem gick det någolunda .

nu har jhag ätit o pluggat lite. ska sova sen . är lite smått trött ..

nattinatt <3

Av Frida Danielsson - 7 februari 2011 20:55

hejj igen , kom på att jag hade lovat bilder från dm :)

så kan lika bra ladda upp dom på en gång.


____________________________________________________

DM-final 2011 <3


      MEDALJEN <3   åsbro magic <3             måål :)         haha gud va taggade vi va !       

uppvärmning.



det var nåra bilder , säg till om ni vill ha mer.

Av Frida Danielsson - 7 februari 2011 20:24

hej  hemma från alléhallen :).

ska dra dagen; skola , inget spec tror jag . sen hem tv o lite plugg.

sen drog jag o linnea åh bada . jag tkte det va kul (: sen vet jag inte vad hon tyckte , men hoppas att du kanske vill följa med nästa gång också <3

nu har jag ätit o lite så. blir nog tidig säng ikv , trööööt!   

nu ska jag duunKa musik på mina nya högtalare ;)

bloggar inte mer idag. tidigt godnatt .

_________________________________________________________



  


bäästa !

:D

Av Frida Danielsson - 6 februari 2011 19:52

WIIIHOOOO! DM mästare nudå! :D

vi är BÄST!!!

haha första perioden spela vi sämst! :P

men 2:a o 3:e va vi bättre   

vinst med 2-0 :) jag o sofie gjorde mål (: guld.


aa efter matchen åkte typ hela laget o käka på mc donald's :o hahah

sen drog vi till m-berg, mamma o pappa kolla på saker till badrummet i 7 år -.-

sen åkte vi iaf o köpte kameraväska :) sen hem.


när vi kom hem kom julia & co , jag som skulle göra massa :(

aja nu har jag iaf kollat på ponny-akuten o lite så , snart solsidan :D

ska kanske plugga lite oxå. får se.


bilder från dm;et kommer  :)

hääjjddååå


DM

Av Frida Danielsson - 6 februari 2011 09:45

Nu är jag TAGGAD till 1000000!!!!

Av Frida Danielsson - 5 februari 2011 22:09

 


en A280 SONY  .  ;)  

Presentation


FridaDanielsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

text o bild

bilder

bilder kommer ;)


Ovido - Quiz & Flashcards